I made this widget at MyFlashFetish.com.


Wednesday 8 February 2012

MACAM NAK MATI BELAJAR~!!

weyh pejam celik pejam celik lagi 3WEEKS lagi nak FINAL EXAM~! OMG!! dalam kepale hotak aku niy introduction pasal INTERACTIVE MULTIMEDIA CSC 253 pon tak de lagi ini kan pulak isi kandung yang  lain..weyh ape nak buat???semakin aku belajar semakin die lari menjauh =( kenape mesti ade subject niy!!! seriosly ni bukan lah KILLER SUBJECT tapi aku tak minat lah belajar tentang computer..HUH!!math pulak macam PALAT~!! apekebendenye lah soalan die bagi..straight to the point sudah..niy tak ayat bebelit cakap itu cakap ini padahal die cume mintak P jew..eh sape lah yang buat soalan niy..rase cam nak bagi makan kasut SAIZ 6 je..CTU nun KOKU pulak rase memang sangat sangat tak perlu lah kan subject niy..KILLER SUBJECT bagi aku plak PAD and MGT..seriosly..tapi best..aku belajar tentang politik..tentang politik dunia..wah tak payah nak DUNIA sangat lah kan..walaupun otak aku liyat nak BELAJAR tapi aku cuba jugak untuk belajar =) 

No comments:

Post a Comment