I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, 23 April 2012

AKU PENYEBAB KAN??

bodoh kan aku pisah kan dua hati satu jiwa tu =( hurm sumpah bukan niat aku weyh aku cuma merajuk gedik je dengan kau BEE tapi kau amik serious pulak marah awex kau ! weyh kau niy awex kau tuh sayang kan kau lah bengong ! korang sweet sangt aku tengokk alih alih korang jadi macam niy ! weyh aku takut lah bila awex kau cakap die nak amik pil nak wat bende bodoh bodoh tu ! aku tak nak jadi penyebab weyh BEE kalau kau sayang aku as fren kau plissss pujuk bini kau tu demi aku =( sumpah niy bukan niat die aku tahu lah sebab aku pon macam die jugak cuma kalau sayang cuba bertahan ! sabar walau apa pun dia lakukan ..kau tahu kan kat FB niy aku mane ade layan orang sangt sebab aku tak suka tapi kau dengan 2,3 orang yang lain je aku layan sebab aku sayang kan kau sebagai kawan aku ..kau selalu usik aku jadi aku tak nak hilang semua sebab bende kecil niy lah weyh ! awex kau pun dengan aku ok.. plisss berbaik balik

PERASAAN OH PERASAAN !!

perasaan oh perasaan aku mohon kat kau tolong lah jangan berubah ! weyh perasaan aku tak nak luka kan hati sesiapa pon aku sudah mempunyai kekasih hati yang selama niy selalu ada dekat kau PERASAAN ..tapi kenapa tetiba kau berubah wahai perasaan ! sumpah kau cinta mati aku tak de niat sikit pon nak mendua kan kau tapi perasaan aku yang entah kemana .. kadang kadang ok kadang kadang aku jadi gilabayang kat arah lain.. aku nak dapat kan nya sampai aku lupa kan kau ..aku lupa tentang cinta kita hanya sebab dia ! maaf kan aku kerana menduakan kau sayang =( hati aku terbahagi dua antara kau dan BLACKBERRY TOURCH <3 hahahaha mesti kau cuak kan sayang masa baca post yang niy ! weyh tak de orang meh yang dapat ganti kan kau sayang ! muax muax muax

Monday, 16 April 2012

BUAT LAGI AKU SEDIH !

hari ini kau minta aku kurang kan TOPAP..entah lah weyh ! lepas apa yang kau minta 1 je ada dalam kepala aku ?? KITA AKAN BERTAMBAH JAUH .. saya tak tahu kenapa tapi tu yang ada dalam kepala niy.. saya akan cuba untuk BERSEDIA dari sekarang untuk terima kenyataan yang satu hari nanti kita kan TERPISAH juga ..malam niy saya MENANGIS lagi sebab takut TERPISAH dengan kau =( aku terlalu CINTA kan kau tapi bende niy semua tak MUSTAHIL akan berlaku kan =) kau disana aku disini susah bercinta JARAK JAUH niy sebab kita tak tahu apa pasangan kita buat ! aku pun tak TUDUH kau apaapa aku cuma takut DIRI AKU ! tapi aku akan CIPTA pelbagai alasan untuk tidak terlalu kerap MESEJ kau ! ok =) aku akan GAGAH kan hati aku untuk kau SAYANG ..satu yang aku pesan TOLONG JANGAN SESEKALI FIKIR YANG AKU BENCI KAN KAU kerana hati ini tidak mampu untuk membenci kau WAHAI SI PENCINTA =) kuat kan hati IRDA NELLISSA ^_^

Thursday, 12 April 2012

12/4/2012 ??

hari ni hari jadi kau tapi aku tak mampu nak jaga hati kau kan =( aku RINDU kau ! kau perasan tak sekarang niy kita dah jarang 3G ! aku tahu mungkin aku terlalu SEBUK sampai tak sempat nak LAYAN kau ! tapi hari ni aku cari MASA aku untuk kau SAYANG ! salah aku jugak sebab LAMBAT REPLY MSJ ! tapi aku tak sengaja KAKI aku sakit ! kalau aku tahu kau akan MARAH sampai macam niy aku tak kan mintak NENEK aku urut kan ! BIAR LAH SAKIT + BENGKAK = NANTI TAK BOLEH JALAN .. asal kan kau sentiasa bersama aku.. hari ni aku NANGISA T-T sumpah bila dengan kau aku tak mampu nak tahan semua nya ! kan aku dah kata I'M THE LOSER ! tolong jangan nak TIDAK kan semua niy sebab aku memang TERUK untuk kau ! jangan nak jaga HATI aku je ! sebab ini SEMUA kenyataan kan !!!! selama niy aku tahu kau SIMPAN biar aku tak KECEWA dengan perangan aku tapi tidak malam niy sebab aku dapat rasakan yang AKU SEMEMANG NYA SANGAT TERUK !!! tolong jangan panggil aku MAMA lagi sebab aku tak layak jadi MAMA untuk kau wahai PAPA </3 aku tak layak sebab aku tak pandai JAGA HATI kau ! menangis pun tak guna bila HATI dah BLOCK semua nya bukan sebab aku benci kau tapi aku tak nak kau KECEWA lagi SAYANG ! kau mampu kau cari lah yang lain ! yang mampu jaga kau FIZIKAL DAN MENTAL !! TERIMA KASIH sebab MENCINTAI saya =)

happy birthday SAYANG !

12/4 selamat hari jadi sayang ! SEMOGA PANJANG UMUR DAN MURAH REZEKI ! maaf mungkin tahun niy tiada kek dari KEKASIH ini semua sebab aku terlalu jauh dengan kau ! itu aku tahu KELEMAHAN aku ! kau mesti nak kan HARI paling BAHAGIA masa hari jadi kau kan ada kekasih yang bawak kan KEK ! tapi aku kat sini hanya MAMPU bagi ucapan =( teruk kan aku ! entah lahbenda yang aku tak mampu padahal KACANG je semua tu ! AM I RIGHT ?? I'M THE LOSSER ONE =) i love you my CINTA HATI

BAWA AKU PERGI !

bawa aku pergi
pacu laju-laju
kita lari dari realiti
bawa aku pergi
pacu laju lagi
malah kita
tak perlu kembali

tengah malam nanti
tolong jangan lupa
jangan mungkir janji
aku dah teruja
sudah cukup lama
aku tunggu saat ini
sejak kali terakhir kau hantar pulang
hidup sungguh sepi
tolong jangan bilang mama
tolong jangan bilang papa
malah jangan bilang teman karibmu
jangan bilang sesiapa

oh, buku merah jangan lupa bawa
moga-moga belum tamat tempoh
kali ini kita pergi lebih lama
pergi lebih jauh, ayuh

bawa aku pergi
pacu laju-laju
kita lari dari realiti
bawa aku pergi
pacu laju lagi
malah kita
tak perlu kembali

mata dalam kaca, topi berceloreng
sarung tangan hitam, atas muka ada topeng
hanya perlu siul, tidak tekan loceng
hero sudah sampai, cepat terjun dari loteng
kita terus ke sempadan aku pacu, engkau bonceng
bawa bekal air muka cuci aib bopeng
lari dari kewajipan, tanggungjawab ponteng
lari dari kenyataan, mula kisah dongeng

tinggalkan dataran, puncak dunia kita duga
tinggal kemewahan cuba cara hidup purba
lari-lari baling bola salji depan gua
sambil cari yeti kita boleh cari (what?)
tinggalkan dataran, puncak dunia kita duga
tinggal kemewahan cuba cara hidup purba
lari-lari baling bola salji depan gua
tidak jumpa yeti moga-moga jumpa syurga

bawa aku pergi
pacu laju-laju
kita lari dari realiti
bawa aku pergi
pacu laju lagi
malah kita
tak perlu kembali

bila kita pergi
apa kan berlaku
siapa kan peduli
siapa ambil tahu
hidup kita tempuh
untuk apa saja
tidak kira mana kembara membawa
kita kan bersama

oh, buku merah jangan lupa bawa
moga-moga belum tamat tempoh
kali ini kita pergi lebih lama
pergi lebih jauh, ayuh

bawa aku pergi
pacu laju-laju
kita lari dari realiti
bawa aku pergi
pacu laju lagi
malah kita
tak perlu kembali

*SAYANG KALAU KITA DITAKDIR KAN BERPISAH ATAS DESAKAN ORANG AKU MOHON UNTUK KAU LAKUKAN APA YANG TERSIRAT DI LYRIC INI <3 KERANA AKU TAK SANGGUP BERPISAH DENGAN KAU SAYANG !

dapat jugak !

weyh TERIMA KASIH atas gambar tu wahai KEKASIH <3 walaupun berbakul kesan MAKI aku kat kau tapi kau bagi jugak lah GAMBAR tu kat aku kan ! kalau aku memang tak lah der aku nak IKOT cakap kau kalau kau buat aku cam tu =) ni yang dah CINTA MATI kat kau ni sayang ! ILMU ape kau pakai untuk tahan sabar kat au hah sayang?? macam macam aku buat tapi kau tetap dengan SABAR kau kan ! kau layan karenah aku macam aku niy *@#&@# kan ! hahahaha terima kasih KEKASIH ! aku harap sangat yang kau akan sayang dan terus LAYAN aku walau pun dah 10TAHUN berlalu =)