I made this widget at MyFlashFetish.com.


Tuesday 3 April 2012

kenapa buat MEREKA sakit??

sumpah bukan NIAT aku =( sejak umur aku genap 18 tahun aku dah BERAZAM aku tak nak buat mak,ayah dengan nenek aku sakit + sedih = kecewa.. sebab aku dah besar aku sendiri boleh rasa sakit nya perasaan tu ! tapi tadi sumpah bukan NIAT aku nak marah kau IBU =( akak manusia yang kejam IBU akak tak boleh nak KAWAL marah akak dari dulu sampai sekarang tapi ALHAMDULILLAH i can control it BERKAT dari famly dan YANG TERSAYANG <3 tapi tadi akak cuba untuk kawal tapi gagal ibu ! memang tak sengaja tadi akak terlalu letih jadi tertidur ibu pon tolong lah jangan kejut kan akak macam tu akak dah besar tu i'm 19 BU bukan 12 years old yang perlu ibu tarik telinga untuk bangun tidur =( maaf akak pon tak kesah apa yang ibu cakap kat ayah tadi sebab memang salah akak kan tapi sekurang kurang nya akak masih mampu bertahan dari terkeluar kata kata !@$$%^^& ?? SEDIRI MAHU PAHAM LAH ! maaf ibu

No comments:

Post a Comment