I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, 12 April 2012

dapat jugak !

weyh TERIMA KASIH atas gambar tu wahai KEKASIH <3 walaupun berbakul kesan MAKI aku kat kau tapi kau bagi jugak lah GAMBAR tu kat aku kan ! kalau aku memang tak lah der aku nak IKOT cakap kau kalau kau buat aku cam tu =) ni yang dah CINTA MATI kat kau ni sayang ! ILMU ape kau pakai untuk tahan sabar kat au hah sayang?? macam macam aku buat tapi kau tetap dengan SABAR kau kan ! kau layan karenah aku macam aku niy *@#&@# kan ! hahahaha terima kasih KEKASIH ! aku harap sangat yang kau akan sayang dan terus LAYAN aku walau pun dah 10TAHUN berlalu =)

No comments:

Post a Comment