I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, 3 April 2012

MAAF TAK TERKATA =(

aku tahu aku SALAH sebab termaki kau =..= tapi bukan bermakna kau boleh UNGKIT apa yang aku dah buat dulu kan ! ok FINE aku ngaku yang dulu memang aku CURANG banyak kali tapi dulu lah BEB ! citer 9bulan lepas tak payah kau nak UNGKIT malam niy lah kan ! kalau ikot NAFSU aku yang mengila niy DEY tak de makna aku nak SETIASETIA niy weyh ! buat rosak akal je fikir kau sorang sayang kau sorang ! grrrrr tapi aku dah besar aku pon nak macam orang lain rasa ! rasa KASIH SAYANG rasa CINTA YANG AGUNG ! bukan rasa STIMSTIM je lah ! kau tahu tak ape yang aku rasa kat kau bodoh =..=


No comments:

Post a Comment