I made this widget at MyFlashFetish.com.


Monday 23 April 2012

PERASAAN OH PERASAAN !!

perasaan oh perasaan aku mohon kat kau tolong lah jangan berubah ! weyh perasaan aku tak nak luka kan hati sesiapa pon aku sudah mempunyai kekasih hati yang selama niy selalu ada dekat kau PERASAAN ..tapi kenapa tetiba kau berubah wahai perasaan ! sumpah kau cinta mati aku tak de niat sikit pon nak mendua kan kau tapi perasaan aku yang entah kemana .. kadang kadang ok kadang kadang aku jadi gilabayang kat arah lain.. aku nak dapat kan nya sampai aku lupa kan kau ..aku lupa tentang cinta kita hanya sebab dia ! maaf kan aku kerana menduakan kau sayang =( hati aku terbahagi dua antara kau dan BLACKBERRY TOURCH <3 hahahaha mesti kau cuak kan sayang masa baca post yang niy ! weyh tak de orang meh yang dapat ganti kan kau sayang ! muax muax muax

No comments:

Post a Comment