I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, 12 April 2012

12/4/2012 ??

hari ni hari jadi kau tapi aku tak mampu nak jaga hati kau kan =( aku RINDU kau ! kau perasan tak sekarang niy kita dah jarang 3G ! aku tahu mungkin aku terlalu SEBUK sampai tak sempat nak LAYAN kau ! tapi hari ni aku cari MASA aku untuk kau SAYANG ! salah aku jugak sebab LAMBAT REPLY MSJ ! tapi aku tak sengaja KAKI aku sakit ! kalau aku tahu kau akan MARAH sampai macam niy aku tak kan mintak NENEK aku urut kan ! BIAR LAH SAKIT + BENGKAK = NANTI TAK BOLEH JALAN .. asal kan kau sentiasa bersama aku.. hari ni aku NANGISA T-T sumpah bila dengan kau aku tak mampu nak tahan semua nya ! kan aku dah kata I'M THE LOSER ! tolong jangan nak TIDAK kan semua niy sebab aku memang TERUK untuk kau ! jangan nak jaga HATI aku je ! sebab ini SEMUA kenyataan kan !!!! selama niy aku tahu kau SIMPAN biar aku tak KECEWA dengan perangan aku tapi tidak malam niy sebab aku dapat rasakan yang AKU SEMEMANG NYA SANGAT TERUK !!! tolong jangan panggil aku MAMA lagi sebab aku tak layak jadi MAMA untuk kau wahai PAPA </3 aku tak layak sebab aku tak pandai JAGA HATI kau ! menangis pun tak guna bila HATI dah BLOCK semua nya bukan sebab aku benci kau tapi aku tak nak kau KECEWA lagi SAYANG ! kau mampu kau cari lah yang lain ! yang mampu jaga kau FIZIKAL DAN MENTAL !! TERIMA KASIH sebab MENCINTAI saya =)

2 comments: