I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, 5 March 2012

AKU CUMA NAK GAMBAR (!)

weyh aku cuma mintak kau gambar kita je tapi kenape kau tak pernah bagi macam aku mintak kau SEGUNUNG EMAS (!) untuk ape kite tangkap gambar bersama kalau sikit pun aku tak dapat nak tengok.. weyh aku pun macam kau kadang ladang rindu dengan kenangan kita =( tapi kau beruntung sebab kau dapat tengok gambar tu sekurang kurang nye dapat FLASH BACK balik memory kita (!) tapi aku setakat gambar yang seketul tuh (!) huh tolong lah paham susah ke nak masuk kan dalam FB uh ?? susah?? tak tahu?? ape guna aku ade boleh ajar kau lah DER (!)
TOLONG lah paham aku rindu sangat sangat =(

No comments:

Post a Comment