I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, 5 March 2012

kenape DENGAN HARI ini ????

5/3/2012
kenape dengan tarikh ni???
pada TARIKH ni genap aku couple nun die 11 BULAN =)
macam macam kami lalui bersama ^_^
pahit -.-
manis =)
semua bersama tak pernah die tingal kan aku walau sedetik pun 
TAPI (!)
die pernah tahu ke ape dalam hati aku niy???
sejujurnya SAYANG dan CINTA bermaharaja lela disitu
tapi pernah die korek lagi dalam??
TIDAK SAMA SEKALI (!)
yeah (!) memang saya seorang yang PERAHSIA PENDENDAM
tapi kenape kau tak pernah nak SELAMI??
kenape kenape kenape???
aku BAHAGIA dengan kau yang teramat sangat
tapi disebalik nya (!) PERNAH KAU TAHU 
aku MENDERITA -________-
kenape kau SEKSA aku??
kau bukan yang terlama tapi kau yang terSAYANG
tolong lah tolong BAHAGIAkan aku
jangan SEKSA aku dengan segala KERINDUAN
kerinduan yang aku sendiri CIPTA
aku lemah sujut diKAKImu
kau yang bernama CINTA
tulus ikhlas dari hati yang paling dalam

No comments:

Post a Comment