I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, 10 January 2012

aarrrrggghhh~!

 Semalam aku dapat pape TEST MATH~!fuhhh teruk seh markah nye tak macam sem lepas langsung..kenape sampai cm tu???????oh math asal kau susah sangat sem niy????hurmmmmm rase nak koyak koyak kan jew kertas math uh..adoyai..susah sangat lah...lepas tu aku dapat tahu mmbe aku sem lepas benti blaja pon sebab math..weyyyyy jangansampai aku ikot jejak langkah die..sumpah weyh aku tak paham nun math~!!!!tuk pertame kalinye aku dah FEDUP nun math~! bukan tak belajar tapi lagi aku belajar lagi menjauh die pergi...MAT112 kenape kau seksa kami????

No comments:

Post a Comment