I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, 9 January 2012

bila agak nya akan dapat???

Bila agak nya saya boleh dapat bende niy hah???Dari hari tu tunggu tapi last last dapat BULU~! ok FINE !!masih bersyukur tapi yang kat bawah niy bila pulak saya nak dapat hurm???tunggu 2012 dah~! tunggu kucing kat rumah beranak dah~!tunggu jadi baik pun suda~! apa lagi baru saya dapat bende niy wahai papa ku sayang =)

PAPA~! comel kan kan kan..cuma nak yang macam niy~!!!
SAYA bukan nak yang macam niy pon =( urm
SAYA juga nak couple yang ni~! bukan yang GEMOK or  KAI SPEAK uh~!!

ini SAYA punya~!comel kan kan kan

ini KAMU punya~!! lagi chomel macam saya :P

sedih au selagi saya tak dapat ape yang saya nak..jangan sampai saya suruh mak saya belikan untuk saya dan awak~! baru puas aty saya tapi sedih sebab bukan dari awak..nnty nak peluk macam mana kan kan kan ^-^


2 comments:

  1. bila aku jadi jutawannn! hehehhehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. tah kau ingat aku tah tak kalau kau jadi jutawan

      Delete