I made this widget at MyFlashFetish.com.


Monday 16 January 2012

banyak sangat persolan yang berada diminda ^_^

Kenape malam ni aku sedih sangat ??kenape kau buat aku cam tak ade perasaan..kalau kau betul tak pernah sayang aku kenape kau buat aku gila kan kau??? Kenape kenape kenape???kenape lepas aku gila kan kau kau senang senang nak pas aku kat orang lain???kau ingat aku baju??lepas buruk kau buang or sedekah kat orang~! Tahniah lah weyh kau dah Berjaya buat hati aku terguris yang amat dala..aku takpernah marah kau sampai cam niy..tapi serios aku teare gila bila kau cakap kau tak kesah if hubungan aku dengan dekya tercantum balik..kau ingat aku ape???tak de harga diri kew??come on lah BINATANG pon reti jage perasaan pasangan die lah..aku tak minta kau LAYAN aku 24JAM..aku cume nak kau jaga PERASAAN aku..ok FINE kau memang tak kesah aku dengan DEKYA tu tapi aku tak paham asal kau mesty jeles nun DOMO..hek ele APEKEBENDENYELAH..
Antara aku dan capital B
AKU : malam niy pa lain??
B : bukan pa lain tapi ma yang lain..nape??
AKU : ma?? Asal lak lain?? Biase je
B : ma kalau ma nak sambung balik nun DEKYA ma sambung lah
Aku : FUCK lah shial..
B : ade hari gembira,ade hari duka,ade hari dapat musibah.ade hari kecewe,ade hari sedih,ade hari menangis,ade hari ketawe..saya tak kesah kalau saya dapat hari sedih,musibah,kecewe,menangis..tapi saya nak awak dapat hari yang elok yang dapat buat awak heppy..saya tak kesah ape jadi kat saya asal kan awak heppy..lepas kenal awak ape yang saya nak buat dalam hidup saya Cuma nak awak bahagia..saya tahu awak kecewa saya mintak maaf IRDA NELLISSA KHERMAN..saya cume nak awak bahagia walaupun dalam DAKAPAN orang lain
AKU : heyh..sampai aty awak kan..awak cakap macam saya tak bermakna langsung bagi awak kan..tq awak baru saya tahu siapa saya dihati awak..terima kasih..askom
B : ma bermakna dalam hidup pa..ma nyawa pa..ma nak pa buktikan cam ne lagi???
AKU : pergi lah jahanam~!!!!!
Aku betul betul kecewe..kau pujuk lah cam ne pon aku malas nak reply mesej kau malam niy!!

No comments:

Post a Comment