I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, 9 January 2012

Kenape baru sakarang bagitahu~!!!!!

Tadi mak aku call bagitu berita sedih hurm 20/1 niy mak aku nak pergi PD ~! Arrgghh nape bagitahu aku last minute..kalau aku tahu aku balik lah adoyai..tak kan aku nak balik ary isnin kot tak penat aku sebab rabu dah start kelas dah..ibu tu selalyu bagi tahu lambat lambat kan kan kan..saje jew tak nak bagi akak ikot khe khe keh khe..tapi nasib baik lah sebelum aku naik sem niy aku dah g cuty kat sane dah so tak dew lah kempunan mane ibu oi..

marah niy~!! lain kali inform awal awal ok =)


No comments:

Post a Comment