I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, 7 January 2012

cuty yang sangat seronok =)

Cuty mid sem hari tu aku balik =) tiap hari aku ajak adik adik aku keluar kesian dorang aku tak dew tak de sape nak bawak dorang keluar sebab mak ayah aku sebok bekerje =( jadi tugas aku sebagai kakak yang sulung bawak lah dorang bersiar siar..perh nasib baik lah aku rety drive kerete kalau tak susah jugak nak keluar!!
mereka gembira saya pun turut gembira =)

Keluar keluar jugak tapi poket semua kosong =( itu paling sedih lah kan..
nasib baik kinyak myMOM yang sponser =) itu bahagia sangat dan disebab kan aku bawak dorang keluar bersiar siar ayah aku bagi duit per belanjaan..best kan ..wayang,makan,beli itu ini..wahhhhhhh..macam dunia kami yang punya

Bila keluar memerlukan duit yang banyak! baru puas =)

No comments:

Post a Comment