I made this widget at MyFlashFetish.com.


Saturday 7 January 2012

saya belajar sesuatu!! weeeeeee

Sangat seronok mengEDIT picha..saya suka sangat =)

ini lah hasil nya  picha yang saya EDIT=)
cuma mereka yang terpenting saja


BED n ME~! wall belakang tu my BULU ok <3

SHAHIRA n ME ok~! roll model ^-^

BED saja :p

only ME~! irda nellissa

ME n ADIK ~! irda natassha
Mau cerita kesah ini budak ketot meh~!

 Ini pulak gamba saya dengan adik bongsu saya..baru 6 tahun..sayang gila dekat die..die selalu ceria kan hidup saya walaupun die selalu kacau saya..kadang kadang rase nak sekeh jew pale die tu..bia tau aku niy orang besar =) hahaha jahat nye aku..korang nak tahu taka pew yang aku buat semua die ikot.. tengok pic bawah niy pon die tyru gaya aku =)


ME n ADIK~! irfan hakim =)

Habis sudah ini kesah~! Sumpah aku sayang korang semua..harap heppy selalu..

No comments:

Post a Comment