I made this widget at MyFlashFetish.com.


Thursday 12 January 2012

adik oh adik =(

tadi mak aku call..hurm sedih sangat aku cakap dengan adik aku..sumpah rindu die sangat sangat..macam macam aku borak kan macam pasangan kekasih,..bahagia dowh..lepas jugak rindu aku kat die..die sik tanye jew bile aku balik..kami bercerita pasal awex die..perh kau bayaang kan umo 6 tahun adew awex keliling pingang..tak rabak aku nak jage die t time umo die 18 tahun tak keliling apew pulak awex die t..adoi adik oh adik..kalau aku tak pikir yang esok ade TEST BEL n TEST PAD aku dah balik dah weyh..sumpah lah rindu yang teramat sangat..macam macam die pesan..macam macam rahsie..walau pun kadang kadang ape yang die cakap aku tak bape paham tapi ia kan jew..kalau tak die ugut nak jentik telinge aku..garang kan kan kan..aku as kakak terpakse tunduk kat die sebentar =) haaaaaaaaaaaaa nangis lah aku malam niy coz rindu die sangat sangat..aku malas nak cakap nun die dalam tepon cam niy sebab niy lah..kan aku yang susah..haaaa tak dapat tahan rindu nak peluk die...nasib baaik aku bawak gamba die so kurang lah sikit rindu nye =(

niy lah adik aku..comel kan kan kan macam aku =)

niy gamba yang paling aku suka.. die buat apew yang aku suruh =)

2 comments:

  1. Saya pon study jaoh dari family. Rindu glerr dekat famili. Especially kat adik num 1 saya. Nasib baik ari jumaat nie dah nak balik umah HEHE

    ReplyDelete