I made this widget at MyFlashFetish.com.


Saturday 7 January 2012

taken by BED~! ngee



aku couple dengan die dah lame dah..5/4/2011..sampai sekarang kan =) hahaha walaupon banyak dugaan tapi masih tetap bersama..tak tahu kenape mungkin kerana terlalu sayang..die pon baik sangat even aku dah buat banyak salah dengan die tapi die stil sabar melayan karenah aku..

TO BED~! papa,mama sayang papa sangat sangat..mama mintak maaf atas kesalah mama ddulu..mama janji mama tak kan pernah curang lagi..mama terlalu sayang kan papa..mama tak tahu nak cakap cam ne g~! mama tak pernah sesetia ini tau..serios cume papa yang mama mesej..kalau adew orang hantar mesej kew mama pon mama tak pernah layan..hati mama hanya untuk kamu <3

ini lah beed yang saya cakap kan..
mungkin tak secomel anda =)


ini lah BED saya ~! tak sehensem BF korang

No comments:

Post a Comment