I made this widget at MyFlashFetish.com.


Sunday 29 January 2012

TAK ADE LAGI~!!!!!!!!!!!!

hari ni aku sedih sebab orang yang aku sayang sangat sangat dah mula keje PAGI!! ok aku yang bagi.. tak kesah lah pasal tu tapi aku bagi die keje pagi tak semestinya aku suruh die lupakan rutin die setiap hari =( kenape??? baru hari pertama kalau dah sebulan lebih mesti terus tingal aku kan..aku CALL kau macam orang gila MESEJ kau macam orang tak siuman tapi kau lek jew tingal kan FHON kau kat rumah..kau ingat aku TAK DE PERASAAN ke???hari niy aku terlepas kelas sebab kau tak KEJUT kan aku..eeeeeeeeeeee kenape kau lupe??? hari niy tak de SELAMAT PAGI CINTA..tak jugak CIOMAN PAGI..tak de jugak UCAPAN RINDU..semua tak de..kau dah tak sayang aku kew CAPITAL B???sejak malam tadi kau lain =( aku MERAJUK sikit kau tak pujuk.. aku ade MASAALAH sikit kau tak amik tahu =( dah tengah hari baru nak call ... mane perginya B saya???? mane??bila aku mula jalan kan OPERASI MOGOK kat kau ayat yang selalu keluar dari mulut awak AWAK DAH BENCI SAYA KE?? dengan AWAK MESTI TAK BAHAGIA DENGAN SAYA..itu jew lah kan..heyh BEGOK kalau aku tak bahagia dengan kau,aku tak kan terhegeh hegeh lah tunggu kau..tak kan nye sampai 10 bulan!! tolong lah buang sikit perangai BODOH kau tu..kau ingat aku tak de PERASAAN ke?? come on BABI yang nazak tu pon ade PERASAAN ok!! maaf lah bila kau bace blog aku yang nioy kau nak TERASE ke ape ke..ini yang ade dalam hati aku lah.. maaf lagi sekali CAPITAL B..jangan layan aku macam niy =(

2 comments: