I made this widget at MyFlashFetish.com.


Monday 9 January 2012

Lain ku cari lain pula yang ku jumpa ~! tapi suke suke =)

bengang aku nun MP n DP ~!!! huh

TUJUAN sebenar keluar cume nak cari kasut macam niy! cantik kan!! aku nak kasut warna kuning,pink,biru turquise~! tapi hampeh jangan nak biru ke ape hitam pun tak dew..yang adew corak corak macam keling~!!kat mane agak nye dorang beli kasut kasut cam uh eh??? rase macam nak jahit sendiri jew..ahaks

asal pulak baju niy bole salah pusing??? pelik pelik jew..adoyai~! ok niy lah yang aku jumpa mase aku g MP n DP ary tu ..pengubat hati yang nak maki sebab tak jumpa kasut..Jadi sejuk lah sikit kan bila dapat baju couple..niy baju kedua kami..baju FIRST kami PAPA saya langsung tak nak pakai~! sampai hati kan die =( sedih gila~!! tapi salah aku jugak sebab belikan warne putih..itu kan cume baju tangkap MUAT jew..jumpe terus BELI mane lah aku tahu die tak suka!! ngeh ngeh ngeh =)

ini pulak baju ketiga kami =) lagi cantik dari yang FIRST n SECOND~!! kan kan kan pulak warna pink..suka suka suka sangat sangat sangat =) nak tengok baju niy tiap hari biar hilang sikit rindu kat PAPA saya =)

No comments:

Post a Comment