I made this widget at MyFlashFetish.com.


Monday 9 January 2012

kenape antara mereka aku seorang je yang sedih??? =(

sedih kan bila semua bahagia sedangkan kita??


Nak tahu tak sebab pe??hurm..tadi kat kelas dorang sebok cerita pasal CUP CAKE..sedih bukan sebab tak penah makan cup cake tu tapi sedih sebab aku dah lama nak makan cup cake dari hasil tangan orang orang yang aku kenal..tak kire lah sape yang pasti aku kenal sebab aku nak tengok macam macam colour die..cantik sangat..aku teringin nak buat tapi masalah nye aku tak tahu n tak suka memasak..kesian kan kan kan..hurm..

Disebabkan CUP CAKE niy jugak aku sedih..aku teringat kan kakak angkat aku..kite orang dah lame tak contact sebab masing masing BZ dengan kehidupan masing masing..die niy sangat suka makan dan buat CUP CAKE..kalau die buat die mesty snap picha n hantar kat aku die selalu cakap “nak hantar cup cake niy jauh sangat pos pon belom tentu dapat..gamba je yang akak mampu” cantik sangat die buat kadang kadang ade tulis nama aku..hurm

CANTIK KAN CUP CAKE NYE..NYUM NYUM




Agak2 dapat tak aku makan CUP CAKE orang yang aku kenal buat kan???

No comments:

Post a Comment